۱. اثرات زیرساخت، کاربری و سرریز فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادی در کشورهای در حال توسعه(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اکبر کمیجانی محمود محمودزاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT کلیات تعداد بازدید : ۱۵۸۹ چکیده
۲. ارزیابی تاثیر بین آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری و تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: کامبیز حیدرزاده بهرام خیری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۶۲۵ چکیده
۳. ارزیابی تغییرات بهره وری کل عوامل تولید در بخش بازرگانی با استفاده از الگوی برنامه ریزی خطی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: جواد رضایی محمدرضا توکلی بغدادآبادی سید حسن غضنفری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات پژوهش عملیاتی تعداد بازدید : ۱۴۱۰ چکیده
۴. بررسی اثر سیاست های مالی دولت بر توزیع درآمد و رشد اقتصادی در ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سعید صمدی امین زاهدمهر ایوب فرامرزی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت مالی – حسابداری مدیریت مالی تعداد بازدید : ۱۶۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۸۲۷
۵. بررسی تطبیقی حق درخواست تعمیر کالا از سوی خریدار در کنوانسیون بیع بین المللی کالا 1980 وین و حقوق ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فخرالدین اصغری آقمشهدی علی محمدزاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۵۱۰ چکیده
۶. به کارگیری پویایی های سیستمی در تجزیه، تحلیل و بهبود زنجیره تامین قطعات یدکی شرکت ایران خودرو(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: ابراهیم تیموری هاله هاشمی علیا حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت زنجیره تامین Supply chain management :SCM تعداد بازدید : ۱۶۴۵ چکیده
۷. تجزیه و تحلیل و اولویت بندی بهینه نیازهای مشتریان: «رویکرد مدل ادغامی KANO در QFD»(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: صفر فضلی مهدی علیزاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۶۱۸ چکیده
۸. طراحی مدل هوشمندی رقابتی مبتنی بر هوشمندی ساختاری - سازمانی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اصغر مشبکی ابوذر زنگویی نژاد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۷۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۶۶