۱. آزمون مدل کلاسیک تورم در ایران: روش همگرایی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید علیرضا کازرونی برات اصغری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۳۸۴ چکیده
۲. اندازه گیری مزیت نسبی در صنعت قطعه سازی خودرو کشور از طریق DRC(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن ولی بیگی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۲۱۵ چکیده
۳. رتبه بندی فعالیت های صنعتی استان اصفهان در تولید و صادرات بخشهای مختلف صنایع بر اساس مزیتهای نسبی و رقابتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی صنایعی سپهر معلم حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۳۹۱ چکیده تعداد دانلود : ۷۹۵
۴. شرکای منطقه ای ایران و امکان تشکیل هسته مرکزی یک همپیوندی اقتصادی منطقه ای(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: میرعبدالله حسینی وحید بزرگی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۵۶۶ چکیده
۵. کارایی بازاررسانی انگور و راههای بهبود آن در استان سیستان و بلوچستان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدحسین کریم کشته بیژن رفیعی عباس اشکانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۵۱۴ چکیده