هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر عناصر برند خدمات بر وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال و بررسی روایی و پایایی ابعاد پرسشنامه بود. جامعه آماری شامل هواداران لیگ برتر فوتبال ایران بود. 384 نفر با استفاده از فرمول کوکران به صورت هدفمند در دسترس انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری پرسشنامه برند خدمات کریستالیس و چریسوچو (2014) و ارزش ویژه برند آکر (1998) بود. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ها توسط استادان مدیریت ورزشی تأیید شد. به منظور تجزیه وتحلیل داده ها، از آلفای کرونباخ برای تعیین همسانی درونی، تحلیل عاملی تأییدی برای تعیین روایی سازه و از مدل معادلات ساختاری جهت آزمون مدل استفاده شد. یافته ها نشان دهنده همسانی درونی (92/0 α=) برای پرسشنامه وفاداری برند خدمات بود. در خصوص روایی سازه و براساس میزان روابط و T-value، تمامی سؤال ها رابطه معناداری با مؤلفه ها داشتند و پیشگوی خوبی برای مؤلفه خود بودند. همچنین مقدار آماره t برازش مدل را تأیید کرد. در نتیجه روایی درونی و بیرونی مدل وفاداری برند خدمات تأیید شد. در نهایت می توان گفت پرسشنامه وفاداری برند خدمات در ورزش ابزار اندازه گیری معتبر و پایایی است. بنابراین برای ارزیابی وفاداری برند خدمات در میان هواداران می توان از این پرسشنامه استفاده کرد و نتایج باثباتی به دست آورد. پیشنهاد می شود مدیران بازاریابی ورزشی به منظور افزایش وفاداری هواداران بر اثرگذاری هر یک از این متغیرها توجه کافی کنند.