روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تهران)
روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران سال سی و هشتم زمستان 1387 شماره 4 (مقاله علمی وزارت علوم)
مقالات
رابطه استرس ادراک شده و سلامت عمومی ، با توجه به سبک های تبیین(مقاله علمی وزارت علوم)
اثر آموزش های راهبردهای خود - نظم بخشی بر راهبردهای یادگیری ، خودکارآمدی و اهداف پیشرفت دانش آموزان دختر پایه دوم راهنمایی مردود در درس ریاضی(مقاله علمی وزارت علوم)
تاثیر آموزش دو راهبرد فراشناختی SQP4R و خود-نظارتی ، بر درک مطلب خواندن دانش آموزان پسر پایه دوم راهنمایی(مقاله علمی وزارت علوم)
بررسی رابطه الگوهای فرزندپروری با سلامت روانی و موفقیت تحصیلی فرزندان(مقاله علمی وزارت علوم)
بررسی مقالات پژوهشی کشور در خصوص بهداشت روانی مدارس طی سال های 1381 - 1352(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
تعیین رابطه نظرات مدیران در باره محتوای دوره های آموزشی ضمن خدمت و مهارت های حرفه ای آنان در دبیرستان های پسرانه شهرستان کرمانشاه(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
بررسی نقش « مشکلات سازگاری با مسایل روزمره » ، در رابطه بین هوش هیجانی و سلامت عمومی ، با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری(مقاله علمی وزارت علوم)
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه بروز خشم حالتی - صفتی اسپیلبرگر(مقاله علمی وزارت علوم)
ضرورت تاسیس ، ساختار آموزشی و محتوای برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد آموزش علوم(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی: