۱. تبیین الگوی آموزش «سواد رسانه ای» در نظام آموزش و پرورش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: هادی خانیکی وحید شاه حسینی فاطمه نوری راد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مدیریت و پژوهش ارتباطات سواد رسانه ای تعداد بازدید : ۲۷۲۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۵۷۲
۲. مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدمهدی فرقانی علی رستگار حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی وب سایت ها تعداد بازدید : ۱۰۷۴ چکیده تعداد دانلود : ۵۹۷
۳. خوشه بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباس طلوعی بهداد میرافشار حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات صنعت ارتباطات کالاهای فرهنگی تعداد بازدید : ۹۷۹ چکیده تعداد دانلود : ۶۰۳
۴. رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران؛ نقش تلفن های همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسین بصیریان جهرمی محمد عبدالحسینی ملیکا بردبار حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات خبر مدیریت بحران حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی شبکه های اجتماعی موبایل محور تعداد بازدید : ۲۱۹۲ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۴۵
۵. سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربران ایرانی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسین کرمانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگ سبک زندگی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی تلفن همراه تعداد بازدید : ۹۵۰ چکیده تعداد دانلود : ۶۵۲
۶. بررسی تأثیر سواد رسانه ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15-39 سال (مطالعه موردی شهر شهرکرد)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اصغر محمدی مهری فاضلیان دهکردی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مطالعات زنان زن، اجتماع و خانواده جامعه شناسی زنان حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات صنعت ارتباطات کالاهای فرهنگی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مدیریت و پژوهش ارتباطات سواد رسانه ای تعداد بازدید : ۱۲۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۱۱
۷. «ایماژ منفی از بدن» کاربران نوجوان شبکه اجتماعی فیس بوک؛ بررسی نقش واسطه گری فاکتور «اختلاف از خود»(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اشرف سادات احدزاده حسین امامی رودسری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی شبکه های اجتماعی تعداد بازدید : ۹۲۰ چکیده تعداد دانلود : ۷۴۰
۸. سوگیری رسانه ای در بازارهای مالی (با تأکید بر علل فردی و سازمانی)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محسن ایلچی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت گروههای ویژه مدیریت رسانه مدیریت ارتباطات و رفتار سازمانی تعداد بازدید : ۱۴۸۸ چکیده تعداد دانلود : ۷۶۹
۹. فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: میترا پورقبادی هما خراسانی شیرین الادینی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی مطبوعات تعداد بازدید : ۷۸۱ چکیده تعداد دانلود : ۹۴۶