۱. تبلیغات : آگهی؛ شریان حیاتی صنعت مطبوعات حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۴۳ چکیده تعداد دانلود : ۳۵۶
۲. تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا، بلاتکلیف حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۲۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۹۸
۳. نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۹۲ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۵
۱. تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود مصاحبه شونده: مجید دوخته چی زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۷۶ چکیده تعداد دانلود : ۳۴۶
۲. استراتژی تبلیغ را تحقیق تعیین می کند نه اطاعت محض از مشتری - نه تسلیم در برابر بازار مصاحبه شونده: شهرزاد اسفرجانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۰۲ چکیده تعداد دانلود : ۴۶۹
۳. فرهنگ تبلیغ همان گمشده اصلی است مصاحبه شونده: ابراهیم حقیقی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۶۹ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۱
۴. سه مشکل اساسی در عرصه تبلیغ فرهنگی مصاحبه شونده: مسعود شجاعی طباطبایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۵۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۶
۵. تبلیغ تلویزیونی؛ سرگردان بین بی قانونی و سلیقه مصاحبه شونده: مسعود رسام بیژن بیرنگ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۰۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۶۴
۱. چگونه یک آگهی خوب بسازیم نویسنده: راب ملتون مترجم: مینو بهتاش حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۸۴ چکیده تعداد دانلود : ۳۸۱
۲. نوع و پراکندگی آگهی در پنج روزنامه تهران نویسنده: اکرم دیداری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۸۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۶
۳. مطبوعات کودک و نوجوان و مشکلی به نام آگهی نویسنده: سید علی کاشفی خوانساری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۱
۴. مخاطب و آگهی های سیما نویسنده: هرمیک آقاکیانت مترجم: زیبا صالحی سده فاطمه دیباجی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۰۰۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۶۸
۵. روابط عمومی و تبلیغات کدام ابزار تبلیغی برای کدام پیام ؟ نویسنده: سید شهاب سیدمحسنی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۷
۶. پیشینه و انواع آگهی؛ سالنمای وقایع آگهی در ایران نویسنده: سید فرید قاسمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۰۵۹ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۹
۷. کانون های آگهی در چهل سال پیش نویسنده: سید عبدالله آفاق لرستانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۴۸۶ چکیده تعداد دانلود : ۳۹۸
۱. آن زمان که نرخ آگهی 18 تومان بود ... حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۲۴ چکیده تعداد دانلود : ۲۹۷