۱. تبلیغات : آگهی؛ شریان حیاتی صنعت مطبوعات حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۵۹ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۰
۲. تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا، بلاتکلیف حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۳
۳. نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۳۷۱
۱. تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود مصاحبه شونده: مجید دوخته چی زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۹۰ چکیده تعداد دانلود : ۳۵۴
۲. استراتژی تبلیغ را تحقیق تعیین می کند نه اطاعت محض از مشتری - نه تسلیم در برابر بازار مصاحبه شونده: شهرزاد اسفرجانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۱۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۷
۳. فرهنگ تبلیغ همان گمشده اصلی است مصاحبه شونده: ابراهیم حقیقی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۹۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۲۵
۴. سه مشکل اساسی در عرصه تبلیغ فرهنگی مصاحبه شونده: مسعود شجاعی طباطبایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۷۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۲
۵. تبلیغ تلویزیونی؛ سرگردان بین بی قانونی و سلیقه مصاحبه شونده: مسعود رسام بیژن بیرنگ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۷
۱. چگونه یک آگهی خوب بسازیم نویسنده: راب ملتون مترجم: مینو بهتاش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۰۷ چکیده تعداد دانلود : ۳۹۴
۲. نوع و پراکندگی آگهی در پنج روزنامه تهران نویسنده: اکرم دیداری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۹
۳. مطبوعات کودک و نوجوان و مشکلی به نام آگهی نویسنده: سید علی کاشفی خوانساری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۸۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۰
۴. مخاطب و آگهی های سیما نویسنده: هرمیک آقاکیانت مترجم: زیبا صالحی سده فاطمه دیباجی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۰۲۲ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۴
۵. روابط عمومی و تبلیغات کدام ابزار تبلیغی برای کدام پیام ؟ نویسنده: سید شهاب سیدمحسنی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۵۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۹
۶. پیشینه و انواع آگهی؛ سالنمای وقایع آگهی در ایران نویسنده: سید فرید قاسمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۰۶۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۸
۷. کانون های آگهی در چهل سال پیش نویسنده: سید عبدالله آفاق لرستانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۰۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۰۵
۱. آن زمان که نرخ آگهی 18 تومان بود ... حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۳۰۳