۱. تبلیغات : آگهی؛ شریان حیاتی صنعت مطبوعات حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۶۵ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۷
۲. تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا، بلاتکلیف حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۴۴ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۹
۳. نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۱۲ چکیده تعداد دانلود : ۳۷۵
۱. تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود مصاحبه شونده: مجید دوخته چی زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۹۷ چکیده تعداد دانلود : ۳۵۸
۲. استراتژی تبلیغ را تحقیق تعیین می کند نه اطاعت محض از مشتری - نه تسلیم در برابر بازار مصاحبه شونده: شهرزاد اسفرجانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۱۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۹۸
۳. فرهنگ تبلیغ همان گمشده اصلی است مصاحبه شونده: ابراهیم حقیقی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۹۶ چکیده تعداد دانلود : ۵۲۹
۴. سه مشکل اساسی در عرصه تبلیغ فرهنگی مصاحبه شونده: مسعود شجاعی طباطبایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۹۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۰
۵. تبلیغ تلویزیونی؛ سرگردان بین بی قانونی و سلیقه مصاحبه شونده: مسعود رسام بیژن بیرنگ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۳۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۴
۱. چگونه یک آگهی خوب بسازیم نویسنده: راب ملتون مترجم: مینو بهتاش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۱۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۰۰
۲. نوع و پراکندگی آگهی در پنج روزنامه تهران نویسنده: اکرم دیداری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۱۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۸
۳. مطبوعات کودک و نوجوان و مشکلی به نام آگهی نویسنده: سید علی کاشفی خوانساری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۸۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۵
۴. مخاطب و آگهی های سیما نویسنده: هرمیک آقاکیانت مترجم: زیبا صالحی سده فاطمه دیباجی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۰۳۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۹۱
۵. روابط عمومی و تبلیغات کدام ابزار تبلیغی برای کدام پیام ؟ نویسنده: سید شهاب سیدمحسنی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۷
۶. پیشینه و انواع آگهی؛ سالنمای وقایع آگهی در ایران نویسنده: سید فرید قاسمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۰۷۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۲۰
۷. کانون های آگهی در چهل سال پیش نویسنده: سید عبدالله آفاق لرستانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۰۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۰
۱. آن زمان که نرخ آگهی 18 تومان بود ... حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۰۹