۱. تبلیغات : آگهی؛ شریان حیاتی صنعت مطبوعات حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۱۴ چکیده تعداد دانلود : ۳۳۵
۲. تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا، بلاتکلیف حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۹۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۰
۳. نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۶۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۵۱
۱. تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود مصاحبه شونده: مجید دوخته چی زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۴۳ چکیده تعداد دانلود : ۳۲۷
۲. استراتژی تبلیغ را تحقیق تعیین می کند نه اطاعت محض از مشتری - نه تسلیم در برابر بازار مصاحبه شونده: شهرزاد اسفرجانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۶۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۰
۳. فرهنگ تبلیغ همان گمشده اصلی است مصاحبه شونده: ابراهیم حقیقی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۵
۴. سه مشکل اساسی در عرصه تبلیغ فرهنگی مصاحبه شونده: مسعود شجاعی طباطبایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۲۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۰۹
۵. تبلیغ تلویزیونی؛ سرگردان بین بی قانونی و سلیقه مصاحبه شونده: مسعود رسام بیژن بیرنگ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۵۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۱
۱. چگونه یک آگهی خوب بسازیم نویسنده: راب ملتون مترجم: مینو بهتاش حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۳۴۵
۲. نوع و پراکندگی آگهی در پنج روزنامه تهران نویسنده: اکرم دیداری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۵۲ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۱
۳. مطبوعات کودک و نوجوان و مشکلی به نام آگهی نویسنده: سید علی کاشفی خوانساری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۳۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۰
۴. مخاطب و آگهی های سیما نویسنده: هرمیک آقاکیانت مترجم: زیبا صالحی سده فاطمه دیباجی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۶
۵. روابط عمومی و تبلیغات کدام ابزار تبلیغی برای کدام پیام ؟ نویسنده: سید شهاب سیدمحسنی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۰۴ چکیده تعداد دانلود : ۳۸۲
۶. پیشینه و انواع آگهی؛ سالنمای وقایع آگهی در ایران نویسنده: سید فرید قاسمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۰۰۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۰
۷. کانون های آگهی در چهل سال پیش نویسنده: سید عبدالله آفاق لرستانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۴۵۲ چکیده تعداد دانلود : ۳۷۸
۱. آن زمان که نرخ آگهی 18 تومان بود ... حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۴۹۵ چکیده تعداد دانلود : ۲۸۰