کسب وکارهای ورزشی ازجمله مشاغلی هستند که به شدت تحت تأثیر پیامدهای منفی بحران کنونی قرار گرفته اند. مهمترین حوزه ی تأثیرگذاری کوید19 در صنعت ورزش مربوط به کسب وکارهای تولیدی- خدماتی باشد. لذا هدف از پژوهش حاضر بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس بود. تحقیق حاضر از نوع آمیخته بود. در فاز کیفی پژوهش15 نفر از صاحبان باشگاه های تفریحی- ورزشی و در بخش کمی تعداد 110 نفر ازمالکان باشگاه های ورزشی و فروشگاه های ورزشی انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته مشتمل بر مولفه های مدیریتی، عوامل قانونی- حمایتی، عوامل فناورانه، عوامل آموزشی و عوامل انگیزشی بود. داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و لیزرل تحلیل گردید (05/0≥P). نتایج تجزیه و تحلیل عاملی متغیرهای پژوهش نشان داد که مولفه تکنولوژی (68/0) و مولفه مدیریتی (66/0) بالاترین تأثیر را بر بازاریابی رقابتی برخوردار بودند. بنابراین مدیران و مالکان کسب و کارهای ورزشی می توانند از طریق استقرار و آموزش فناوری های نوین مزیت رقابتی ویژه ای را کسب کرده و حضور خود در چرخه رقابت را تضمین نمایند.