هدف از اجرای تحقیق حاضر بررسی رابطه بین ابعاد بازاریابی سبز و زبر مجموعه های معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری در مشتریان محصولات ورزشی می باشد. روش تحقیق توصیفی و از نوع تحقیقات همبستگی بوده است. نمونه آماری تحقیق حاضر، شامل 357 نفر مشتریان فروشگاه های ورزشی در استانهای شمالی کشور بودند که به صورت تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها پرسشنامه آگاهی از بازاریابی سبز حبیبی ساروی (1395)، پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به محصولات ورزشی رسول آبادی (۱۳۹۴) و پرسشنامه معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان سیدی و پاک نژاد (1394) با مقیاس پنج ارزشی لیکرت مورد استفاده قرار گرفت. برای تعیین طبیعی بودن توزیع دادههای تحقیق از آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه با استفاده از نرم افزار 22SPSS در سطح 05/0≥α تجزیه و تحلیل شد. نتایج تحقیق نشان داد بین بازاریابی سبز با ادارک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان محصولات ورزشی رابطه وجود دارد. همچنین بین معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی رابطه وجود دارد. بین مولفه های بازاریابی سبز (محصول سبز، تبلیغ سبز، قیمت سبز، سبک محصول سبز و کیفیت محصول سبز) با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی رابطه وجود دارد. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون نشان داد که بازاریابی سبز به میزان (44/0=β) و ادارک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان به میزان (19/0=β) می توانند تغییرات وفاداری مشتریان محصولات ورزشی را پیش بینی کنند. به شرکت های تولیدی محصولات ورزشی پیشنهاد می شود با اتخاذ استراتژی های مناسب بازاریابی محصولات ورزشی سبز در بازارهای هدف به صورت همه جانبه به معرفی و ار ائه محصولات دوست دار محیط زیست اقدام نمایند.