۱. ائتلاف یا استقلال؟ تعیین تصمیم مناسب برای سطوح مختلف زنجیر ه های تأمین سه سطحی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حنان عموزاد مهدیرجی احمد جعفرنژاد علی محقر محمد مدرس یزدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت زنجیره تامین Supply chain management :SCM تعداد بازدید : ۱۴۵۵ چکیده تعداد دانلود : ۷۶۲
۲. بهینه سازی استراتژی دوباره پرسازی تأمین کننده در زنجیره تأمین دوسطحی تحت نامعینی زمان تحویل(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: جعفر حیدری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت زنجیره تامین سیستم های خرید ؛ انبارداری و توزیع تعداد بازدید : ۱۱۷۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۹۴
۳. تبیین مفهومی""تولید درکلاس جهانی"" از دیدگاه مدرنیسم و پست مدرنیسم(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن فارسیجانی محسن ذبیحی جامخانه مهدی افضلیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت تولید تعداد بازدید : ۱۰۸۴ چکیده تعداد دانلود : ۵۸۲
۴. تحلیل پویای ارتباط صنعت و دانشگاه در خط مشی های آموزش-عالی برنامه پنجم توسعه با رویکرد پویایی سیستم(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عادل آذر داوود غلامرضایی حسن دانایی فرد سید حمید خدادادحسینی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات برنامه ریزی چند معیاره حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی سازماندهی و اصلاح تشکیلات و روشها تعداد بازدید : ۱۹۵۸ چکیده تعداد دانلود : ۹۵۵
۵. الگویی برای شناسایی و ارزیابی موقعیت مکانی نمایندگی ها و شعب مؤسسات خدماتی- صنعتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فرهاد فرزد مرتضی مداح امیر زرکار حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت زنجیره تامین سیستم های خرید ؛ انبارداری و توزیع تعداد بازدید : ۱۳۲۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۷۴
۶. تحلیل بازار تلفن همراه ایران با رویکرد پویایی های سیستم(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمد هاشم موسوی حقیقی حبیب الله رعنایی کرد شولی محمد غفورنیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات برنامه ریزی غیر خطی تعداد بازدید : ۱۵۲۷ چکیده تعداد دانلود : ۸۶۷
۷. طراحی مدل پیش بینی تقاضا در صنعت کاشی و سرامیک(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا مؤتمنی مصطفی رضایی مریم احقاقی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۳۰۵ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۹