۱. ائتلاف یا استقلال؟ تعیین تصمیم مناسب برای سطوح مختلف زنجیر ه های تأمین سه سطحی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حنان عموزاد مهدیرجی احمد جعفرنژاد علی محقر محمد مدرس یزدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت زنجیره تامین Supply chain management :SCM تعداد بازدید : ۱۴۶۴ چکیده تعداد دانلود : ۷۷۵
۲. بهینه سازی استراتژی دوباره پرسازی تأمین کننده در زنجیره تأمین دوسطحی تحت نامعینی زمان تحویل(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: جعفر حیدری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت زنجیره تامین سیستم های خرید ؛ انبارداری و توزیع تعداد بازدید : ۱۱۷۹ چکیده تعداد دانلود : ۶۲۶
۳. تبیین مفهومی""تولید درکلاس جهانی"" از دیدگاه مدرنیسم و پست مدرنیسم(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن فارسیجانی محسن ذبیحی جامخانه مهدی افضلیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت تولید تعداد بازدید : ۱۰۹۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۹۳
۴. تحلیل پویای ارتباط صنعت و دانشگاه در خط مشی های آموزش-عالی برنامه پنجم توسعه با رویکرد پویایی سیستم(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عادل آذر داوود غلامرضایی حسن دانایی فرد سید حمید خدادادحسینی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات برنامه ریزی چند معیاره حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی سازماندهی و اصلاح تشکیلات و روشها تعداد بازدید : ۱۹۷۴ چکیده تعداد دانلود : ۹۶۱
۵. الگویی برای شناسایی و ارزیابی موقعیت مکانی نمایندگی ها و شعب مؤسسات خدماتی- صنعتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فرهاد فرزد مرتضی مداح امیر زرکار حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت زنجیره تامین سیستم های خرید ؛ انبارداری و توزیع تعداد بازدید : ۱۳۳۲ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۸۴
۶. تحلیل بازار تلفن همراه ایران با رویکرد پویایی های سیستم(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمد هاشم موسوی حقیقی حبیب الله رعنایی کرد شولی محمد غفورنیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات برنامه ریزی غیر خطی تعداد بازدید : ۱۵۳۴ چکیده تعداد دانلود : ۸۸۱
۷. طراحی مدل پیش بینی تقاضا در صنعت کاشی و سرامیک(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا مؤتمنی مصطفی رضایی مریم احقاقی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۳۰۹ چکیده تعداد دانلود : ۷۳۷