۱. مولفه های تحکیم اعتماد عمومی به برنامه های خبری صداوسیما با رویکرد به استراتژی های سند افق رسانه نویسنده: داوود نعمتی انارکی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 253 چکیده تعداد دانلود : 864
۲. سرمایه اجتماعی شبکه و اینترنت بررسی ویژگی های ساختاری و کارکردی و تعاملی کاربران دانشجو از اینترنت نویسنده: عبدالله گیویان احمد غلامی ناصرآبادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 408 چکیده تعداد دانلود : 475
۳. بررسی ارتباط بین ساختار و تعهد سازمانی کارکنان رادیو در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نویسنده: طاهر روشندل اربطانی زهرا السادات شاداب حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 522 چکیده تعداد دانلود : 423
۴. پایدار سازی تصویر در دوربین های ویدیوئی به روش فازی نویسنده: علیرضا خرمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 937 چکیده تعداد دانلود : 828
۵. بودجه ریزی عملیاتی، اثربخش ترین بعد مدیریت منابع مالی در رادیو ایران نویسنده: علی اکبر فرهنگی محمد عبدالحسینی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 770 چکیده تعداد دانلود : 754
۶. آیا رادیو تلویزیون موجب تخریب سرمایه اجتماعی می شود؟ نویسنده: بنجامین ای.اولکن مترجم: عالیه شکربیگی زهره رجبیه شایان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 61 چکیده تعداد دانلود : 727
۷. معرفی کتاب: اسطوره های آگهی های تبلیغات تجاری نویسنده: آن. ام کرونین مترجم: محمد سروی زرگر حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 191 چکیده تعداد دانلود : 797