۱. انگیزه های استفاده از مجموعه های طنز در میان مخاطبان تهرانی(بررسی مخاطبان نقطه سرخط و قهوه تلخ) نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده افسانه معلمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 25 چکیده تعداد دانلود : 857
۲. تدوین الگوی ارتباطات کلامی انسان با انسان درنهج البلاغه نویسنده: سید بشیر حسینی حمید شکری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 16 چکیده تعداد دانلود : 686
۳. بازتولید ظرفیت های روایتی داستان های فولکلور «بخشی» ها در قالبهای مناسب برنامه سازی تلویزیونی نویسنده: علی کشوری شهرام گیل آبادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 927 چکیده تعداد دانلود : 956
۴. الگوهای اخلاقی کانال های ماهواره ای، مطالعه موردی: سریال عشق ممنوع نویسنده: مریم ودادی رضا پورحسین محمد کمالی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 913 چکیده تعداد دانلود : 100
۵. مقایسه گفتمان های خبری وب سایت های فارسی شبکه های صدای آمریکا و العربیه در نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات خاورمیانه (2011 و 2012م) نویسنده: علی دارابی حسن بشیر رامین شمسایی نیا حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 612 چکیده تعداد دانلود : 174
۶. بازنمایی قیام توابین در «مجموعه تلویزیونی مختارنامه» نویسنده: علی اکبر رزمجو علی پاپی صادقی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 374 چکیده تعداد دانلود : 56
۷. بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما نویسنده: محمدقلی میناوند هوشنگ فضل زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : 715 چکیده تعداد دانلود : 284