۱. مقایسه روش های علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی نویسنده: عبدالله گیویان حسن بناج حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۱۹۵
۲. بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی نویسنده: سید محمد دادگران سیامک میراحمدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۷۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۴
۳. ارزش و رسانه نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده علیرضا الوندی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۲۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۲۸۰
۴. زمان و زمانبندی در فیلم و ادبیات نویسنده: مهدی رحیمیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۴۵ چکیده تعداد دانلود : ۲۶۶
۵. ژانر تلویزیونی "سُپ اُپرا" و ویژگی های ساختاری آن نویسنده: نرگس معارفی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۵۱ چکیده تعداد دانلود : ۲۰۶
۶. بررسی مقایسه ای استفاده، رضامندی و انتظار دانشجویان و طلاب شهر قم از برنامه های شبکه استانی نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده جواد محمودی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۲۳۰ چکیده تعداد دانلود : ۲۲۷