آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۸

چکیده

تبلیغات پنهان ونامحسوس از جمله ابزارهای پرقدرتی است که شرکتهای تولیدی وخدماتی برای افزایش فروش وبازاریابی خود از آن سودمی برند. تبلیغات پنهان درسینما، شبکه های خبری، وشعر و موسیقی درشماره-های پیشین این فصلنامه درج ومنتشر شد.دراین شماره نیز، کتاب به عنوان جدیدترین ابزار تبلیغات پنهان معرفی می شود.این اثرهمچنین ازنویسندگانی نام می برد که به تبلیغات پنهان ونامحسوس اقدام می کنند.ازروشهای متنوع این نویسندگان یادمی-کندکه برپایه ی آن، کالاها و محصولات تبلیغ می شوند. تبلیغات پنهان درکتابهای کودکان ازجمله موضوعات موردتوجه این مقاله است. این اثر نشان می دهد که نام ونشان تجاری شکلات وشیرینیها چگونه با حضور خوددرکتابها، رغبت کودکان رابرای خریدوخوردن شکلات و شیرینی خاصی افزایش می دهد. درنهایت،این مقاله، انواع روشهای تبلیغات پنهان ونامحسوس درکتاب را به5گروه مشخص تقسیم بندی می کند وباارائه نمونه -های واقعی دردنیای تجارت، اثربخشی این ابزار پرقدرت رانشان می دهد.

تبلیغات