۱. سرمقاله: یادگیری از گذشته برای توفیق در آینده نویسنده: پرویز درگی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 93 چکیده
۱. گفتگو/تازه ترین مدل جهانی فروش MQ=IQ+EQ+PQ سایر: احمد آخوندی نویسنده: محسن جاوید موید حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 602 چکیده
۱. نقش و جایگاه صدا در بازاریابی و فروش محصولات نویسنده: رضا اکبری اصل حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 924 چکیده
۲. هیوندا: استراتژی های تازه برای رهایی از ورطه سقوط فروش و نام تجاری مترجم: اعظم احمدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 65 چکیده
۳. بررسی اصول ، نقش و کارکرد مهندسی بازار، وظایف و روش شناسی نویسنده: علی خویه حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 140 چکیده
۴. روابط عمومی تجاری چیست؟ ابزارهای آن کدامند؟ نویسنده: احمد یحیایی ایله ای حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 337 چکیده
۵. روشی تازه برای تحلیل تیزر های تبلیغاتی تلویزیون نویسنده: سعید میرشاهی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 430 چکیده
۶. اجتناب از چهار خطر در مدیریت ارتباط با مشتریان نویسنده: محمدرضا حیدرپور دهکردی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 47 چکیده
۷. شبکه و تبلیغات در خدمت آزادی نویسنده: فروزان آصف نخعی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 853 چکیده