مقالات
خطابه نوبل
حوزه های تخصصی:
«تئاتر کاران» و معضل فقدان تفکر فلسفی در درام ایرانی و مفهوم تعهد!
تعهد رمز تحویل هنر در ایران
تعهد، آزادی و حقیقت در تئاتر اگزیستانسیالیستی
بر تولد برشت و تئاتر متعهد سیاسی
درام آفریقای سیاه، درامی متعهد!
حوزه های تخصصی:
تأملاتی درباره نظریات نمایشی ژان پل سارتر: انسان و مسئولیت انتخاب
التزام الزامی تئاتر: با نگاهی کرونولوژیک به تعهد در تاریخ تئاتر
حوزه های تخصصی:
تعهد کجاست؟ منفعت کجاست؟
حوزه های تخصصی:
کاتارسیس و بازتاب آن در تغییر و تحول مخاطبان تئاتر
حوزه های تخصصی:
جایگاه اجتماعی زنان و نمایش های شادی آور زنانه
تعهد در تئاتر
حوزه های تخصصی:
تعهد در تئاتر، آفرینش آزادی
حوزه های تخصصی:
پرونده یک موضوع (2): تعهد در تئاتر گفت و گو: تعهد سیاسی و اجتماعی و تئاتر
حوزه های تخصصی:
هنر متعهد از چه دیدگاهی؟
انسان تهی از آرمان
حوزه های تخصصی:
تعهد و مسئولیت در تئاتر
حوزه های تخصصی:
تئاتر متعهد
حوزه های تخصصی:
مقالات: درنگی در آغاز ترجمه ادبیات نمایشی در ایران
اتنودرام: رابطه روان درمانی و اجرای مراسم آیینی
کاتارسیس
جستاری در گروتسک
حوزه های تخصصی:
مفهوم اجرا از نگاه رابرت ویلسون
حوزه های تخصصی:
پدیده مقدم روایت: شیوه اجرایی رابرت ویلسن
رابرت ویلسون و پست مدرنیسم
نمایش واره ای مهجور: تأملی در ظرفیت های نمایشی قالب های شعری عاشیق های آذربایجان
حوزه های تخصصی:
زنان نمایشنامه نویس
حوزه های تخصصی:
تئاتر در تمام فصول: پیرامون هنر تئاتر در ارمنستان
حوزه های تخصصی:
آغاز نمایشنامه نویسی به زبان اردو
حوزه های تخصصی:
چنین حکایت کنند: تارتوف در تئاتر سعدی
بیش از یک نمایشنامه
حوزه های تخصصی:
آینده «تراژدی»
نمایشنامه: سواران سکوت را به آتش می کشند
حوزه های تخصصی: