کاترین کاپیتا، مؤلف کتاب ارزشمند ""برندسازی تا رسیدن به اوج""، یک کارآفرین تمام عیار است.
خوشبختانه کتاب ""برندسازی تا رسیدن به اوج"" با ترجمه ی خلیل جعفرپیشه از سوی انتشارات بازاریابی به تازگی چاپ و منتشر شده است. تا خواندن آن کتاب، این مصاحبه را بخوانید که کاترین کاپیتا راههای ساده ای را برای کارآفرینان هوشمند معرفی می کند.
کاترین کاپیتا بر این باور است که می توان ایده ی کوچک را به یک برند بزرگ تبدیل کرد. نظیر کاری که یک کارآفرین انجام داد. او روی ایده ی ساده ای به نام اشتراک گذاری عکس متمرکز شد و سپس به اپلیکیشن اینستاگرام تغییر داد. همان ایده پس از چندی، به یک میلیارد دلار به فیس بوک فروخته شد!
دیدگاههای کاترین کاپیتا، اجرایی و عملیاتی است. در مصاحبه اش نیز جابه جا مثال آورده است. کتاب او پر است از نمونه های واقعی شکست و کامیابی برای کارآفرینان هوشمندی که علاقه مندند ""ایده های کوچک"" را به برندهای بزرگ تبدیل سازند.