آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۸

چکیده

کارکنان درون سازمان"" نقشی شایسته در برندسازی دارند. این در حالی است که در شرکتهای ایرانی عمدتاً برند در حصاری نظیر نام تجاری، لوگو و آرم، شعار، و آگهیهای تبلیغاتی و برگزاری رویدادها و مراسم محدود خلاصه می شود. پژوهشهای اخیر به همراه تجارب موجود شرکتها نشان می دهد که کارکنان درون سازمان، مشتریان اصلی هستند. با رضایت خاطر این مشتریان اصلی (کارکنان درون سازمان) است که مشتریان و مصرف کنندگان، احساس شادی، رضایت، و شعف خواهند کرد. با پذیرش و تأیید این پژوهشها و تجربه های موجود، وظایف مدیران و رهبران شرکتها برای درک هر چه بیشتر کارکنان درون سازمان هر روز افزونتر می شود. به این ترتیب اگر مدیران و رهبران شرکتها علاقه مندند نتایج عینی رضایت مشتریان و مصرف کنندگان افزایش یابد، ناگزیرند مساعی خویش را به کار بندند تا بتوانند احساس شادی، رضایت، و ضعف کارکنانشان را افزون سازند. ظاهراً راه میان بُری نیز وجود ندارد.

تبلیغات