آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۸

چکیده

افزایش رضایت مشتری و بهبود فروش ، توسعه ی سازمانی (OD) ، توسعه ی تیم از طریق افزایش درک و فهم متقابل بین اعضا و ارتباط موثر با یکدیگر ، توسعه ی تواناییهای رهبری ، نگهداری و جذب نیروی انسانی بهینه به سازمان ، کمک به کارکنان در فهم تفاوتهای فردی یکدیگر ، افزایش انگیزش اعتماد به نفس و هوش هیجانی کارکنان را می توان عمده ترین کاربردهای اناگرام در سازمان دانست . مطالعه ی موردی ( case study) مثالی که در اینجا ذکر می شود یکی از چندین مورد تعارضات سازمانی است که دوتن از مشاوران برجسته ی سازمانی به نامهای الیور و لانگ فورد موفق به حل آن شدند .

تبلیغات