آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۸

چکیده

خرید یا فروش، جز حیطه ی رفتارهای اجتماعی انسان قرار می گیرد. قواعد حرفه ای این دو مقوله تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر اصول روانشناسی اجتماعی و شیوه ی اسناد دادن ما قرار می گیرد. در حقیقت با استفاده از این فنون، نیازی نیست تا منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد بلکه، در واقع می توانیم وقوع اتفاقات را سبب شویم و نحوه ی پاسخ خریداران را مشاهده کنیم. این مقاله برآن است تا به معرفی برخی از این اصول بپردازد که به حوزه ی مذاکرات فروش مرتبط می شود.

تبلیغات