آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۸

چکیده

مدیریت ارتباط با مشتریان سی آرام( CRM ) سودمند و درآمدزاست ، اگر مدیران سازمانها درک دقیقی از آن داشته باشند. اثر حاضر نشان می دهد تعداد زیادی از مدیران ارشد سازمانها به جای تدوین راهبرد بازاریابی، از فناوری سی آرام (CRM) استفاده می کنند. آنها با این کار، عملاً به فروشندگان نرم افزار اجازه می دهند تا رویکرد آنها را در مورد روابط با مشتریان به پیش برند. این نخستین دامی است که مدیران در راه اندازی سی آرام (CRM) اسیر آن می شوند. دامی که به طور مشروح در شماره پیشین به آن پرداخته شد.از آن رو که بودجه ی سنگینی را به شرکتها و موسسات تحمیل می کند بی آنکه آنها را در جلب و جذب و نگهداری مشتریان یاری بخشد. ویژگی این اثر در آن است که راه خروج از این مخاطره را نیز با طرح پرسشهای دقیق معرفی می کند تا شرکتها و موسسات بتوانند با درایت از مدیریت ارتباط با مشتریان یا "" سی آرام( CRM )نهایت استفاده را ببرند.

تبلیغات