مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی - Journal of English Language Teaching and Learning
English Language Teaching and Learning. No. 10, Fall & Winter 2012 (مقاله علمی وزارت علوم)
مقالات
بررسی الگوهای ساختاری و کاربردی تعارف در بین یادگیرندگان زبان انگلیسی در ایران (Investigating the structural patterns and pragmatic functions of compliments made by Iranian EFL learners)(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
تاثیر جنسیت و سالهای متفاوت تحصیل در یک مقطع بر رابطه ی بین هدف موفقیت فراگیران و موفقیت دانشگاهی آنان ( The effect of gender and different levels of education on the relationship between students' achievement goal and their academic achievement)(مقاله علمی وزارت علوم)
بررسی رابطه میان خودکارآمدی اجتماعی ادراکی فراگیرندگان زبان انگلیسی و اضطراب کلاس زبان خارجی آن ها (Relationship between EFL Learners’ Perceived Social Self-Efficacy and their Foreign Language Classroom Anxiety)(مقاله علمی وزارت علوم)
بررسی ساختارهای متنی کنش گفتار تسلیت (Discourse Structures of Condolence Speech Act)(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
بکارگیری زمان انتظار محدود توسط معلمین و فرصت مشارکت زبان آموزان در تعاملات کلاسی (Teachers’ Limited Wait-Time Practice and Learners’ Participation opportunities in EFL Classroom Interaction)(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی: