۱. بررسی معیارهاَی انتخاب و ارزیابی دینامیک اساتید زبان در آموزشگاه های زبان ایران (EFL teachers’ recruitment and dynamic assessment in private language institutes of Iran)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: رامین اکبری الهام یزدان مهر حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۱۰۲۵ چکیده تعداد دانلود : ۵۲۷
۲. تذریس گفتمان- محور مهارت نوشتن برای دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی ایرانی: رویکردی نقش گرا (A Discourse-based Teaching of Writing for Iranian EFL Students: A Systemic Perspective)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نادر اسدی آیدین لو حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۸۵۷ چکیده تعداد دانلود : ۳۴۵
۳. مقایسه تأثیر پیش تدریس دستور زبان و واژگان بر خواندن و درک مفاهیم فراگیران ایرانی که انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجه فرا می گیرند: خواندن از دیدگاه نظری طرحواره ها (The Effect of Grammar vs. Vocabulary Pre-teaching on EFL Learners’ Reading Comprehension: A Schema- Theoretic View of Reading)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی جهانگرد احمد معین زاده اکبر کریمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۹۱۲ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۳
۴. تأثیر پوشه کار و جلسات مشاوره بر مهارت نوشتاری زبان آموزان ایر (The impact of portfolios and conferencing on Iranian EFL learners’ writing skill)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباس مرادان سید نسیبه هدایتی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۱۱۹۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۸
۵. بررسی ارتباط بین شیوه های یادگیری زبان آموزان و روش های تدریس معلمان در کلاس های زبان انگلیسی (An Investigation of the Relationship between L2 Learning Styles and Teaching Methodologies in EFL Classes)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فرهمند فرخی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی زبان شناسی علوم مرتبط آموزش زبان دوم تعداد بازدید : ۸۰۰ چکیده تعداد دانلود : ۳۸۱