مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی - Journal of English Language Teaching and Learning

مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی - Journal of English Language Teaching and Learning

English Language Teaching and Learning. No. 8, Fall & Winter 2011 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

بررسی معیارهاَی انتخاب و ارزیابی دینامیک اساتید زبان در آموزشگاه های زبان ایران (EFL teachers’ recruitment and dynamic assessment in private language institutes of Iran)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۰۲۵ تعداد دانلود : ۵۲۷
۲.

تذریس گفتمان- محور مهارت نوشتن برای دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی ایرانی: رویکردی نقش گرا (A Discourse-based Teaching of Writing for Iranian EFL Students: A Systemic Perspective)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۸۵۷ تعداد دانلود : ۳۴۵
۳.

مقایسه تأثیر پیش تدریس دستور زبان و واژگان بر خواندن و درک مفاهیم فراگیران ایرانی که انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجه فرا می گیرند: خواندن از دیدگاه نظری طرحواره ها (The Effect of Grammar vs. Vocabulary Pre-teaching on EFL Learners’ Reading Comprehension: A Schema- Theoretic View of Reading)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۹۱۲ تعداد دانلود : ۷۲۳
۴.

تأثیر پوشه کار و جلسات مشاوره بر مهارت نوشتاری زبان آموزان ایر (The impact of portfolios and conferencing on Iranian EFL learners’ writing skill)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۱۹۹ تعداد دانلود : ۴۲۸
۵.

بررسی ارتباط بین شیوه های یادگیری زبان آموزان و روش های تدریس معلمان در کلاس های زبان انگلیسی (An Investigation of the Relationship between L2 Learning Styles and Teaching Methodologies in EFL Classes)(مقاله علمی وزارت علوم)

نویسنده:
حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۸۰۰ تعداد دانلود : ۳۸۱

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۷