مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی - Journal of English Language Teaching and Learning

مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی - Journal of English Language Teaching and Learning

English Language Teaching and Learning. No.9, Spring & Summer 2012 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

ارزیابی فرآیندهای شناختی دانشجویان دوره های مجازی دانشگاه فردوسی از طریق تحلیل برون فکنی اندیشه و تحلیل راهبردهای تارنما براساس نظریه کارآموزی شناختی و نظریة تعامل انسان با رایانه (Exploring Language Learners’ Cognitive Processes in On-line ESP Courses via Think-aloud Protocol Analysis)(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

نقش نشانه های سببی زبان فارسی در فراگیری افعال سببی زبان انگلیسی (The role of Persian causative markers in the acquisition of English causative verbs)(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

طراحی و بکارگیری یک تولید کننده اجزای کلام هوشمند (Design and Implementation of an Intelligent Part of Speech Generator)(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

تأثیر به کارگیری بازی شعر و داستان بر یادگیری زبان انگلیسی در فراگیران نوجوان ایرانی (On the Effect of Using Games, Songs, and Stories on Young Iranian EFL Learners' Achievement)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۹۷۰ تعداد دانلود : ۶۲۱
۵.

بهبود کاربرد نشانه های فراگفتمان بین زبان آموزان ایرانی طی نگارش چندمرحله ای (Improvement of Metadiscourse Use among Iranian EFL Learners through a Process- based Writing Course)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۰۷۱ تعداد دانلود : ۵۴۲
۶.

راهبردهای فراگفتمان در مقالات پژوهشی فارسی: ملاحظاتی برای تدریس نگارش مقالات انگلیسی (Metadiscourse strategies in Persian research articles; Implications for teaching writing English articles)(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۷