مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی - Journal of English Language Teaching and Learning
English Language Teaching and Learning. No.9, Spring & Summer 2012 (مقاله علمی وزارت علوم)
مقالات
نقش نشانه های سببی زبان فارسی در فراگیری افعال سببی زبان انگلیسی (The role of Persian causative markers in the acquisition of English causative verbs)(مقاله علمی وزارت علوم)
طراحی و بکارگیری یک تولید کننده اجزای کلام هوشمند (Design and Implementation of an Intelligent Part of Speech Generator)(مقاله علمی وزارت علوم)
تأثیر به کارگیری بازی شعر و داستان بر یادگیری زبان انگلیسی در فراگیران نوجوان ایرانی (On the Effect of Using Games, Songs, and Stories on Young Iranian EFL Learners' Achievement)(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
بهبود کاربرد نشانه های فراگفتمان بین زبان آموزان ایرانی طی نگارش چندمرحله ای (Improvement of Metadiscourse Use among Iranian EFL Learners through a Process- based Writing Course)(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی: