۱. چگونه دانش آموزان از معیارهای مورد استناد شخصی برای تخمین اندازه استفاده می کنند؟ نویسنده: زهرا گویا لیلا قدک ساز خسروشاهی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس تعداد بازدید : ۱۱۹۵ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۱۷
۲. ارزیابی برنامه درسی علوم دوره راهنمایی از منظر آموزش های فراشناختی نویسنده: یحیی صفری رحمت الله مرزوقی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی متوسطه تعداد بازدید : ۱۷۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۳۹
۳. ارزیابی اهداف و محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ابتدایی از دیدگاه الگوی آموزی خلاقیت پلسک نویسنده: فرشید قاسمی جعفر جهانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی دبستان تعداد بازدید : ۲۶۹۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۵۰۲
۴. ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و سنجش میزان تناسب آن با نظام برنامه ریزی درسی کشور نویسنده: بهمن سعیدی پور مریم اسلام پناه سحر محمدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی اصول و روشها تعداد بازدید : ۱۸۹۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۰۰
۵. ضرورت و راه کارهای بهبود برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی نویسنده: محبوبه عارفی محمد قهرمانی مرتضی رضایی زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی اصول و روشها تعداد بازدید : ۱۶۷۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۳۴
۶. تاثیر فعالیت های زبان آموزی دوره پیش دبستان بر رشد زبان گفتاری دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی نویسنده: فرخنده مفیدی بتول سبزه حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی پیش دبستانی تعداد بازدید : ۲۵۴۴ چکیده تعداد دانلود : ۹۶۰۱
۷. معرفی کتاب (برنامه ریزی درسی برای مدارس ابتدایی در هزاره ی سوم) حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی دبستان تعداد بازدید : ۱۹۲۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۶۶۹
۱. نقد کتاب (درآمدی بر سنجش اصیل) حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی نظریه ها و روشهای ارزشیابی تعداد بازدید : ۱۰۲۹ چکیده تعداد دانلود : ۹۳۸