۱. اثربخشی آموزش کنش های اجرایی بر کاهش اختلال های رفتاری در دانش آموزان نارساخوان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: زهره آهنگر قربانی عباسعلی حسین خانزاده مهناز خسروجاوید حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی ناتوانان یادگیری تعداد بازدید : ۱۲۷۷ چکیده تعداد دانلود : ۶۲۰
۲. تأثیر یک دوره برنامة تمرینی یوگا بر کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال کاستی توجه و بیش فعالی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: میثم بیک مریم نزاکت الحسینی رخساره بادامی احمد عابدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی روانشناسی مرضی تحولی اختلالات دوران شیر خوارگی، کودکی و نوجوانی اختلالات رفتار مخرب و کمبود توجه تعداد بازدید : ۱۴۵۲ چکیده تعداد دانلود : ۸۵۵
۳. مقایسة عملکرد کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و غیرکلامی در آزمون نظریة ذهن(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: قربان کیانی غلامحسین مکتبی ناصر بهروزی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی ناتوانان یادگیری تعداد بازدید : ۱۴۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۶۸۵
۴. راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی و کنترل عواطف در پیش بینی رفتارهای پرخطر دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدجواد بگیان کوله مرز زیبا برقی ایرانی مجتبی بختی اکبر رضایی فرد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی ناتوانان یادگیری تعداد بازدید : ۱۸۹۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۰۵
۵. بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر بازداری رفتاری و تکانشگری دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه و بیش فعالی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سمیه ساداتی غلامعلی افروز رضا رستمی احمد به پژوه محسن شکوهی یکتا باقر غباری بناب حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی روانشناسی مرضی تحولی اختلالات دوران شیر خوارگی، کودکی و نوجوانی اختلالات رفتار مخرب و کمبود توجه تعداد بازدید : ۱۹۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۹۰۱
۶. بررسی اثربخشی نرم افزار رایانه ای در یادگیری درس علوم کودکان کم توان ذهنی پایة چهارم(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حمیدرضا جعفری قاسم آهی رؤیا نداف حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی کودکان عقب مانده ذهنی تعداد بازدید : ۱۴۷۶ چکیده تعداد دانلود : ۶۱۲
۷. بررسی رابطة حافظة کوتاه مدت و میزان آگاهی واج شناختی با وضوح گفتاری خواندن در دانش آموزان ناشنوا(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نسا ترابیان سعید حسن زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی کودکان نابینا و ناشنوا تعداد بازدید : ۱۱۱۸ چکیده تعداد دانلود : ۶۰۸