مقالات
شکاف میان نظریه و عمل در تعلیم و تربیت
حدود و ثغور برنامه درسی و آموزش
در نمونه نوجوانان ایرانی CDI سنجش افسردگی با آزمون
«روانشناسی اسارت» شرایط کنونی و دور نمای آتی
پژوهشی در مفهوم جرأت ورزی و روشها و رویکردهای درمانی آن
مشخصات نقشه مغزی دانش آموزان دارای اختلال نارساخوانی
نقد و بررسی دو دیدگاه سیستمی و ساخت گرایی در طراحی آموزشی
Une reflexion sur la typologie des fautes (aspects linguistique, Psycholinguistique et docimologique)
حوزه های تخصصی:
Teachers`` stress: Prevalence, sources and consequences of occupatonal stress among Iranian Teachers
حوزه های تخصصی: