۱. تبیین الگوی برند فردی کارآفرین بر برند شرکت های کوچک و متوسط کارآفرینانه(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: یاسمین رازقی احمد روستا منیژه قره چه اکبر عالم تبریز حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت کارآفرینی مدیریت کسب و کارهای کوچک تعداد بازدید : ۱۶۸۹ چکیده تعداد دانلود : ۹۱۴
۲. شناسایی زمینه های ادغام و اکتساب در تعاونی های تولید بخش کشاورزی ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمد زارعی امیر علم بیگی بهروز زارعی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت تعاونی تعداد بازدید : ۱۸۴۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۹۹
۳. رفتارشناسی کیفیت حسابرسی بر ارزش گذاری سهام(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: جمال برزگری خانقاه مصیب اکرمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت مالی – حسابداری تئوریهای حسابداری بازده سهام حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت مالی – حسابداری حسابرسی حسابرسی عملکرد تعداد بازدید : ۱۰۵۵ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۸
۴. تفکر سیستمی و استقرار مدیریت دانش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عادل صلواتی مجتبی رستمی نوروزآباد فرزاد کمانگر سامان رحمانی نوروزآباد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT مدیریت دانش تعداد بازدید : ۲۰۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۲۱۵۶
۵. توسعه الگوی اجرای دروس آموخته شده در سامانه مدیریت دانش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: احمد نورنگ محسن فیروزشاهی علی محمد احمدوند حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT پیش بینی، اجرا و ارزیابی تکنولوژی تعداد بازدید : ۱۴۷۷ چکیده تعداد دانلود : ۲۱۱۵
۶. تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: منیژه قره چه مریم اخوان خرازیان محمدحسن احمدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT مدیریت فناوری اطلاعات تعداد بازدید : ۱۶۱۷ چکیده تعداد دانلود : ۹۹۶
۷. تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عبدالحسین کرم پور ابوالقاسم ابراهیمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی بین الملل حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت استراتژیک تدوین استراتژی تعداد بازدید : ۱۹۲۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۶۸
۸. تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف کننده(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: هاشم آقازاده محمدصادق هاشمی محمد صدری نیا حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۰۲۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۹۸
۹. طراحی و تبیین مدل ادراک دانشجویان از شناسه دانشگاه(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مرتضی سلطانی مصطفی خباز محمود رامشینی حسین نظری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۱۹۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۷۷