۱. تجارت الکترونیک ، پدیده هزاره سوم نویسنده: روزبه حبیبی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT سرمایه گذاریهای خارجی و انتقال تکنولوژی تعداد بازدید : ۲۳۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۶۶۱
۲. تشکیل اتحادیه مستقل کانون های تبلیغاتی در استان ها ضروری است حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۸۲۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۵۵
۳. اسلام ، الگوی مصرف و نقش زنان در جلوگیری از اسراف نویسنده: محمدرضا ایروانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی تعداد بازدید : ۱۴۶۵ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۹
۴. توصیه های بازاریابی به شرکت های کوچک معماری سایر: سارا امیرکیایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۲۸۱۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۲۸
۵. هویت سازی بصری برند ، ابزاری موثر در تداوم فروش نویسنده: آرش سلطانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۸۱۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۱۵
۶. تبلیغات و انقلاب دیجیتالی نویسنده: حسن بنانج حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی تکنولوژی های نوین ارتباطاتی تعداد بازدید : ۱۱۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۳۳
۷. تبلیغات محیطی در تهران به کجا می رود ؟ نویسنده: معصومه حصاری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۱۵۸ چکیده تعداد دانلود : ۷۵۷
۸. رویکردی نوین به تبلیغات با استفاده از نظریه نمایشی اروینگ گافمن نویسنده: امیرحسین خان دیزجی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه نظریه های ارتباطی تعداد بازدید : ۱۸۳۰ چکیده تعداد دانلود : ۹۰۶
۹. بازنمایی خانواده در آگهی های تبلیغاتی تلویزیون نویسنده: سید احمد عسکری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگ حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۲۰۳۶ چکیده تعداد دانلود : ۹۵۵