۱. تجارت الکترونیک ، پدیده هزاره سوم نویسنده: روزبه حبیبی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT سرمایه گذاریهای خارجی و انتقال تکنولوژی تعداد بازدید : ۲۵۲۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۷۸۳
۲. تشکیل اتحادیه مستقل کانون های تبلیغاتی در استان ها ضروری است حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۹۲۱ چکیده تعداد دانلود : ۶۳۱
۳. اسلام ، الگوی مصرف و نقش زنان در جلوگیری از اسراف نویسنده: محمدرضا ایروانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی تعداد بازدید : ۱۵۸۹ چکیده تعداد دانلود : ۸۴۱
۴. توصیه های بازاریابی به شرکت های کوچک معماری سایر: سارا امیرکیایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۲۹۲۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۳۲۴
۵. هویت سازی بصری برند ، ابزاری موثر در تداوم فروش نویسنده: آرش سلطانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۹۲۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۲۳
۶. تبلیغات و انقلاب دیجیتالی نویسنده: حسن بنانج حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی تکنولوژی های نوین ارتباطاتی تعداد بازدید : ۱۳۲۵ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۳۲
۷. تبلیغات محیطی در تهران به کجا می رود ؟ نویسنده: معصومه حصاری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۲۶۷ چکیده تعداد دانلود : ۸۵۰
۸. رویکردی نوین به تبلیغات با استفاده از نظریه نمایشی اروینگ گافمن نویسنده: امیرحسین خان دیزجی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه نظریه های ارتباطی تعداد بازدید : ۱۹۹۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۱۰
۹. بازنمایی خانواده در آگهی های تبلیغاتی تلویزیون نویسنده: سید احمد عسکری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگ حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۲۱۴۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۸۶