۱. سمپلینگ : ابزاری موثر جهت ارتباط و فروش موفق در نظام نوین بازاریابی نویسنده: آرمان احمدی زاد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۳۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۹۴۳
۲. طراحی غرفه را جدی بگیریم حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۳۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۶۲
۳. تبلیغات و تصمیمات عمده آن نویسنده: سعید طلایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۰۲۵ چکیده تعداد دانلود : ۸۱۸
۴. تجزیه و تحلیل تبلیغات تلویزیونی : این شماره : تیزر بانکهای ملت و تجارت سایر: خسرو یحیایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۳۳۶۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۴۶
۵. آگهی هنر ارتباط حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۷۸۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۸
۶. عقل سلیم تبلیغات موفق را می سازد نویسنده: جو گریفیت حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۷۰۴ چکیده تعداد دانلود : ۷۰۴
۷. رفتار غیر حرفه ای با مشتری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۷۰۳ چکیده تعداد دانلود : ۶۱۵
۸. نسل دیجیتال مخاطبان امروز روابط عمومی ها نویسنده: یونس شکرخواه حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی تعداد بازدید : ۱۱۰۹ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۱
۱. معناشناسی و تبلیغات مصاحبه شونده: شاندس مصاحبه کننده: محمدرضا تفرشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۰۸۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۹۲