۱. سمپلینگ : ابزاری موثر جهت ارتباط و فروش موفق در نظام نوین بازاریابی نویسنده: آرمان احمدی زاد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۳۴۵ چکیده تعداد دانلود : ۹۵۰
۲. طراحی غرفه را جدی بگیریم حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۵۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۲
۳. تبلیغات و تصمیمات عمده آن نویسنده: سعید طلایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۰۴۴ چکیده تعداد دانلود : ۸۳۳
۴. تجزیه و تحلیل تبلیغات تلویزیونی : این شماره : تیزر بانکهای ملت و تجارت سایر: خسرو یحیایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۳۳۸۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۶۰
۵. آگهی هنر ارتباط حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۷۹۶ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۹
۶. عقل سلیم تبلیغات موفق را می سازد نویسنده: جو گریفیت حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۷۱۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۱۳
۷. رفتار غیر حرفه ای با مشتری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۷۱۶ چکیده تعداد دانلود : ۶۲۵
۸. نسل دیجیتال مخاطبان امروز روابط عمومی ها نویسنده: یونس شکرخواه حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی تعداد بازدید : ۱۱۲۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۳۸
۱. معناشناسی و تبلیغات مصاحبه شونده: شاندس مصاحبه کننده: محمدرضا تفرشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۱۰۵ چکیده تعداد دانلود : ۸۰۶