۱. سمپلینگ : ابزاری موثر جهت ارتباط و فروش موفق در نظام نوین بازاریابی نویسنده: آرمان احمدی زاد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۳۲۳ چکیده تعداد دانلود : ۹۳۷
۲. طراحی غرفه را جدی بگیریم حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۳۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۷
۳. تبلیغات و تصمیمات عمده آن نویسنده: سعید طلایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۰۱۸ چکیده تعداد دانلود : ۸۱۱
۴. تجزیه و تحلیل تبلیغات تلویزیونی : این شماره : تیزر بانکهای ملت و تجارت سایر: خسرو یحیایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۳۳۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۳۷
۵. آگهی هنر ارتباط حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۷۷۰ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۰
۶. عقل سلیم تبلیغات موفق را می سازد نویسنده: جو گریفیت حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۹۷ چکیده تعداد دانلود : ۶۹۸
۷. رفتار غیر حرفه ای با مشتری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۹۵ چکیده تعداد دانلود : ۶۰۹
۸. نسل دیجیتال مخاطبان امروز روابط عمومی ها نویسنده: یونس شکرخواه حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی تعداد بازدید : ۱۰۹۸ چکیده تعداد دانلود : ۷۱۱
۱. معناشناسی و تبلیغات مصاحبه شونده: شاندس مصاحبه کننده: محمدرضا تفرشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۱۰۷۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۸۳