۱. سمپلینگ : ابزاری موثر جهت ارتباط و فروش موفق در نظام نوین بازاریابی نویسنده: آرمان احمدی زاد حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۲۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۸۵۵
۲. طراحی غرفه را جدی بگیریم حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۵۶۵ چکیده تعداد دانلود : ۳۹۲
۳. تبلیغات و تصمیمات عمده آن نویسنده: سعید طلایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۹۱۴ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۱
۴. تجزیه و تحلیل تبلیغات تلویزیونی : این شماره : تیزر بانکهای ملت و تجارت سایر: خسرو یحیایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۳۲۶۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۳۵۳
۵. آگهی هنر ارتباط حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۶۸۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۴
۶. عقل سلیم تبلیغات موفق را می سازد نویسنده: جو گریفیت حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۳۴ چکیده تعداد دانلود : ۶۲۹
۷. رفتار غیر حرفه ای با مشتری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۰۴ چکیده تعداد دانلود : ۵۴۷
۸. نسل دیجیتال مخاطبان امروز روابط عمومی ها نویسنده: یونس شکرخواه حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی تعداد بازدید : ۹۹۸ چکیده تعداد دانلود : ۶۳۹
۱. معناشناسی و تبلیغات مصاحبه شونده: شاندس مصاحبه کننده: محمدرضا تفرشی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : ۹۸۹ چکیده تعداد دانلود : ۷۱۴