پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

جبر و اختیار در ایران باستان

نویسندگان: حمید کاویانی پویا
منبع: تاریخ پژوهان سال ششم بهار 1389 شماره 21
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ ایران باستان کلیات و منابع
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۹۷۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۰

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -تاریخ پژوهان سال ششم بهار 1389 شماره 21

سال ۱۳۸۸ (۴)

  • -تاریخ پژوهان 1388 شماره 20
  • -تاریخ پژوهان 1388 شماره 19
  • -تاریخ پژوهان 1388شماره 18
  • -تاریخ پژوهان 1388شماره 17

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -تاریخ پژوهان 1387 شماره 16
  • -تاریخ پژوهان 1387 شماره 15
  • -تاریخ پژوهان 1387 شماره 14
  • -تاریخ پژوهان 1387 شماره 13

سال ۱۳۸۶ (۴)

  • -تاریخ پژوهان 1386 شماره 12
  • -تاریخ پژوهان 1386 شماره 11
  • -تاریخ پژوهان 1386 شماره 10
  • -تاریخ پژوهان 1385 و 1386 شماره 8 و 9

سال ۱۳۸۵ (۳)

  • -تاریخ پژوهان 1385 شماره 7
  • -تاریخ پژوهان 1385 شماره 6
  • -تاریخ پژوهان 1385 شماره 5

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -تاریخ پژوهان 1384 شماره 4
  • -تاریخ پژوهان 1384 شماره 3
  • -تاریخ پژوهان 1384 شماره 2
  • -تاریخ پژوهان 1384 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO