
مقالات
حوزه های تخصصی:
بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف
حوزه های تخصصی:
ارزیابی تمایلات(ترجیحات)مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی
حوزه های تخصصی:
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین(مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)
هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کارآفرینانه مدیران سازمان های غیر دولتی در ایران
حوزه های تخصصی:
ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس +10 با استفاده از روش سروکوال
حوزه های تخصصی:
تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیر پذیری از مدل کانو
حوزه های تخصصی:
ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده(شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)
حوزه های تخصصی: