مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی 1388شماره 7 (مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)

مقالات

۱.

بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)

۲.

بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)

۳.

ارزیابی تمایلات(ترجیحات)مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)

۴.

ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین(مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)

۵.

هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های کارآفرینانه مدیران سازمان های غیر دولتی در ایران(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)

۶.

ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس +10 با استفاده از روش سروکوال(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)

۷.

تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیر پذیری از مدل کانو(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)

۸.

ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده(شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)