چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت 1388 شماره 31 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

طراحی و تبیین راهبردهای بازاریابی بر اساس جذابیت بازار و موقعیت رقابتی در صنعت مواد غذایی(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۸۹۱ تعداد دانلود : ۱۱۰۲
۲.

تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

مفهوم پردازی "سرآمدی بازاریابی" در شرکت‌های تولیدی با رویکرد کیفی(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

ارزیابی روش‌های سنجش کیفیت خدمات به­وسیله شبکه‌های عصبی مصنوعی(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

بررسی تاثیر متغیرهای ارزشی بر تمایل به خرید محصولات پاسخگوی(دوستدار) محیط(مقاله علمی وزارت علوم)

۱۰.

کاربرد فنون MADM فازی جهت اولویت­ بندی محصولات تولیدی کارخانة چینی مقصود مشهد(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : ۲۰۸۷ تعداد دانلود : ۱۲۶۷