Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
بررسی روش های برتر تدریس در فرایند « یاددهی - یادگیری » و تاثیر آن بر مطالعه کتاب های غیر درسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
(مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)
درجه علمی: علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
نویسندگان:
صغری افکانه
منبع:
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال چهارم بهار 1388 شماره 2 (پیاپی 14)
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
روانشناسی
روانشناسی یادگیری
حوزههای تخصصی
علوم تربیتی
روشها و فنون تدریس
پیشرفته
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۶۹۹
آرشیو
آرشیو شماره ها:
۱۸
سال ۱۳۸۹ (۳)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال پنجم پاییز 1389 شماره 4 (پیاپی 20)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال پنجم تابستان 1389 شماره 3 (پیاپی 19)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سا پنجم بهار 1389 شماره 2 (پیاپی 18)
سال ۱۳۸۸ (۴)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال پنجم زمستان 1388 شماره 1 (پیاپی 17)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال چهارم پاییز 1388 شماره 4 (پیاپی 16)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال چهارم تابستان 1388 شماره 3 (پیاپی 15)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال چهارم بهار 1388 شماره 2 (پیاپی 14)
سال ۱۳۸۷ (۲)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال چهارم زمستان 1387 شماره 1 (پیاپی 13)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال سوم پاییز 1387 شماره 4 (پیاپی 12)
سال ۱۳۸۶ (۴)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی 1386 شماره 9
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی پاییز 1386 شماره 4 (پیاپی 8)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی تابستان 1386 شماره 3 (پیاپی 7)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی بهار 1386 شماره 2 (پیاپی 6)
سال ۱۳۸۵ (۴)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی زمستان 1385 شماره 1 (پیاپی 5)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی 1385 شماره 4
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی 1385 شماره 3
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی1385 شماره 2
سال ۱۳۸۴ (۱)
-
اندیشه های تازه در علوم تربیتی 1384 شماره 1
چکیده
تبلیغات