۱. طراحی الگوی ارتباط بازارمداری، یادگیری مداری، و نوآوری مداری و عملکرد شرکت های مواد غذایی در بورس(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید محمود حسینی نسرین جزنی هوشنگ اسداللهی جمشید سالار حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۴۱۱ چکیده تعداد دانلود : ۷۳۳
۲. اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا سیدصالحی حمیدرضا یزدانی نینا پورابراهیمی سحر قاسمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۲۰۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۳۹
۳. تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی نصر اصفهانی مجتبی فرخی مجتبی امانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۲۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۱۱
۴. الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: شهریار عزیزی سید حمید خدادادحسینی احمد روستا حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۴۹۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۵۹
۵. بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید کاظم چاوشی مهنوش جوادی پورفر حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۱۱۸ چکیده تعداد دانلود : ۶۶۳
۶. طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدرضا حمیدی زاده نسرین جزنی عباسعلی حاجی کریمی ابوالقاسم ابراهیمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۱۹۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۴۴
۷. تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: طهمورث حسنقلی پور یاسوری محمد حقیقی مجتبی براری کیانوش کریمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۴۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۸۶۴