۱. ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی صنایعی فرهام امیری الفت گنجی بیدمشک حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۱۰۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۵۳۱
۲. پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اکرم هادی زاده مقدم شهرام جمالی کاپک سید حسین موسوی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۹۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۷۰
۳. سنجش رضایت دانشجویان از سیستم های آموزش الکترونیکی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی اوتارخانی وحید دلاوری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۵۰۲ چکیده تعداد دانلود : ۸۴۱
۴. نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: بهرام رنجبریان امیر صادقی محمود غلامی کرین مصطفی لطفی جلال آبادی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۰۳۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۷۵
۵. بررسی انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) به منظور تبلیغات برای مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا مؤتمنی هادی مرادی امین همتی مریم احقاقی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۵۰۹ چکیده تعداد دانلود : ۹۱۲
۶. تأثیرات اجتماعی،روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمد محمودی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۴۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۷۳۲
۷. مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مهران رضوانی امیرمحمد کلابی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۷۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۴۶