۱. سبکهای تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباسعلی حاج کریمی الهه شهابی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۲۰ چکیده تعداد دانلود : ۷۰۵
۲. الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید علی اکبر افجه ای مهدی خادمی گراشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۲۹۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۴۳
۳. رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نسرین جزنی محمد عبدوی بافتانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۰۸۲ چکیده تعداد دانلود : ۶۶۹
۴. ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: طهمورث حسنقلی پور یاسوری سید رضا سیدجوادین احمد روستا امیر خانلری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۰۳۷ چکیده تعداد دانلود : ۹۳۸
۵. مدل پذیرش بانکداری اینترنتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید جلیل لاجوردی سمانه حاجی عسگری نوش آبادی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۱۷۹ چکیده تعداد دانلود : ۶۹۷
۶. بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: هاشم آقازاده محمد حقیقی الهام ابراهیمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۱۱۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۱۰
۷. مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: رضا محمدکاظمی فریدون تندنویس محمد خبیری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۵۵۴ چکیده تعداد دانلود : ۷۵۶