۱. سبکهای تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباسعلی حاج کریمی الهه شهابی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۰۹ چکیده تعداد دانلود : ۶۹۵
۲. الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید علی اکبر افجه ای مهدی خادمی گراشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۲۶۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۲۸
۳. رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نسرین جزنی محمد عبدوی بافتانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۰۷۸ چکیده تعداد دانلود : ۶۵۹
۴. ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: طهمورث حسنقلی پور یاسوری سید رضا سیدجوادین احمد روستا امیر خانلری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۰۳۳ چکیده تعداد دانلود : ۹۲۴
۵. مدل پذیرش بانکداری اینترنتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید جلیل لاجوردی سمانه حاجی عسگری نوش آبادی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۱۷۴ چکیده تعداد دانلود : ۶۹۲
۶. بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: هاشم آقازاده محمد حقیقی الهام ابراهیمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۱۰۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۰۲
۷. مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: رضا محمدکاظمی فریدون تندنویس محمد خبیری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۵۴۵ چکیده تعداد دانلود : ۷۳۸