۱. تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی براساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: منیژه قره چه هوشنگ اسداللهی عبدالحسین کرم پور حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۹۲ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۴۵
۲. تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: منیژه حقیقی نسب حمیدرضا یزدانی الهام مرادی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۹۶۶ چکیده تعداد دانلود : ۹۰۵
۳. نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی (مطالعه موردی: خوشه طلای تهران)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسن فارسیجانی لیلی حبیبی هومان سلطانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۹۶ چکیده تعداد دانلود : ۶۸۴
۴. بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: آرین قلی پور زهره سیاوشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۴۱۵ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۷
۵. ارزیابی اثربخشی نظام های اطلاعات بازاریابی با رویکرد راهبردی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: امیررضا ممدوحی حبیب الله طاهرپور کلانتری محمدصادق سبحانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۰۵۱ چکیده تعداد دانلود : ۶۴۳
۶. ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا مؤتمنی علیرضا کمان قد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۲۶۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۳۵
۷. رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی در شرکت های تولید و پخش مواد غذایی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فریدون احمدی تورج حسن زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۰۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۸۸۴