۱. نقش تبلیغات در قاچاق کالاهای خارجی نویسنده: هوشنگ شادنیا منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۸۳۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۱۱۷
۲. مبارزه با قاچاق کالا سیاست گزاری ملی طلب می کند مصاحبه شونده: محمد عباس زاده منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۹۸۷ چکیده تعداد دانلود : ۹۳۵
۳. قاچاق کالا سالانه 2000 میلیارد ریال به دولت ضرر می زند مصاحبه شونده: محمدرضا رفعتی منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۸۳۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۹۹
۴. برای مبارزه با قاچاق کالا، برانگیختن احساسات ملی و دولتی ضروری است مصاحبه شونده: مهدی ایوبی منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۷۰۱ چکیده تعداد دانلود : ۸۹۳
۵. علل اشتیاق به مصرف کالاهای قاچاق منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۷۰۰ چکیده تعداد دانلود : ۶۳۲۰۳
۶. علل بروز و گسترش زمینه های قاچاق کالا منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۲۳۹۵ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۶۰