۱. نقش تبلیغات در قاچاق کالاهای خارجی نویسنده: هوشنگ شادنیا منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۸۴۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۱۲۲
۲. مبارزه با قاچاق کالا سیاست گزاری ملی طلب می کند مصاحبه شونده: محمد عباس زاده منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۲۰۰۰ چکیده تعداد دانلود : ۹۴۳
۳. قاچاق کالا سالانه 2000 میلیارد ریال به دولت ضرر می زند مصاحبه شونده: محمدرضا رفعتی منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۸۵۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۰۵
۴. برای مبارزه با قاچاق کالا، برانگیختن احساسات ملی و دولتی ضروری است مصاحبه شونده: مهدی ایوبی منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۷۲۰ چکیده تعداد دانلود : ۹۰۱
۵. علل اشتیاق به مصرف کالاهای قاچاق منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۷۱۲ چکیده تعداد دانلود : ۶۳۲۰۹
۶. علل بروز و گسترش زمینه های قاچاق کالا منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۲۴۰۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۷۰