۱. معرفی مدل ویژگی ها و مهارت های یادگیرنده مستقل(CSILM) در نظام یادگیری الکترونیکی نویسنده: مژگان حیدری احمد علیپور ولی الله فرزاد عیسی ابراهیم زاده بهمن زندی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس تعداد بازدید : ۲۵۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۷۴
۲. تحلیل مفهوم تفکر انتقادی و تبیین روش های پرورش آن با تأکید بر آموزش عالی نویسنده: فرامرز بیجنوند سعید ضرغامی همراه یحیی قائدی علیرضا محمودنیا حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس تعداد بازدید : ۴۱۸ چکیده تعداد دانلود : ۲۳۱
۳. تدریس گروهی: موانع و چالش های بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران نویسنده: سهیلا هاشمی صمد ایزدی زینب رضایی قادی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس تعداد بازدید : ۱۶۹ چکیده تعداد دانلود : ۳۴۴
۴. بررسی تناسب زمان اختصاص یافته به درس جامعه شناسی با عناصر محتوا، روش تدریس و ارزشیابی از منظر ذینفعان برنامه درسی (متخصصان، دبیران و دانش آموزان) نویسنده: فریناز کرزه بر پروین احمدی مژده وزیری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس تعداد بازدید : ۱۸۳ چکیده تعداد دانلود : ۲۱۹
۵. طراحی الگوی تدریس مفهوم محور در درس علوم و بررسی نقش آن بر مهارتهای تفکر(خلاق ، انتقادی) دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی نویسنده: مختار درویشی ازگله زهرا رشیدی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس تعداد بازدید : ۲۸۶ چکیده تعداد دانلود : ۲۸۱
۶. نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش نویسنده: ثنا صفری ناصر شیربگی کیهان رضایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس تعداد بازدید : ۲۱۸ چکیده تعداد دانلود : ۲۵۸
۷. کاربست رویکرد نوین «تربیت هنری دیسیپلین محور» در آموزش هنر به دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی نویسنده: مرجان کیان حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس تعداد بازدید : ۲۵۲ چکیده تعداد دانلود : ۲۲۰