۱. مولفه های تحکیم اعتماد عمومی به برنامه های خبری صداوسیما با رویکرد به استراتژی های سند افق رسانه نویسنده: داوود نعمتی انارکی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۱۴
۲. سرمایه اجتماعی شبکه و اینترنت بررسی ویژگی های ساختاری و کارکردی و تعاملی کاربران دانشجو از اینترنت نویسنده: عبدالله گیویان احمد غلامی ناصرآبادی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۴۷ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۳
۳. بررسی ارتباط بین ساختار و تعهد سازمانی کارکنان رادیو در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نویسنده: طاهر روشندل اربطانی زهرا السادات شاداب حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۹۸ چکیده تعداد دانلود : ۲۳۸
۴. پایدار سازی تصویر در دوربین های ویدیوئی به روش فازی نویسنده: علیرضا خرمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۰۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۸۹
۵. بودجه ریزی عملیاتی، اثربخش ترین بعد مدیریت منابع مالی در رادیو ایران نویسنده: علی اکبر فرهنگی محمد عبدالحسینی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۴۴ چکیده تعداد دانلود : ۲۰۹
۶. آیا رادیو تلویزیون موجب تخریب سرمایه اجتماعی می شود؟ نویسنده: بنجامین ای.اولکن مترجم: عالیه شکربیگی زهره رجبیه شایان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۴۲ چکیده تعداد دانلود : ۲۳۸
۷. معرفی کتاب: اسطوره های آگهی های تبلیغات تجاری نویسنده: آن. ام کرونین مترجم: محمد سروی زرگر حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۸۹ چکیده تعداد دانلود : ۲۷۰