۱. مقایسه روش های علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی نویسنده: عبدالله گیویان حسن بناج حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۰۱ چکیده تعداد دانلود : ۲۳۰
۲. بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی نویسنده: سید محمد دادگران سیامک میراحمدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۳
۳. ارزش و رسانه نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده علیرضا الوندی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۲۹۶ چکیده تعداد دانلود : ۳۱۷
۴. زمان و زمانبندی در فیلم و ادبیات نویسنده: مهدی رحیمیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۸۵ چکیده تعداد دانلود : ۳۰۰
۵. ژانر تلویزیونی "سُپ اُپرا" و ویژگی های ساختاری آن نویسنده: نرگس معارفی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۸۱ چکیده تعداد دانلود : ۲۳۹
۶. بررسی مقایسه ای استفاده، رضامندی و انتظار دانشجویان و طلاب شهر قم از برنامه های شبکه استانی نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده جواد محمودی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۲۷۲ چکیده تعداد دانلود : ۲۷۷