۱. انگیزه های استفاده از مجموعه های طنز در میان مخاطبان تهرانی(بررسی مخاطبان نقطه سرخط و قهوه تلخ) نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده افسانه معلمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۳۲۴
۲. تدوین الگوی ارتباطات کلامی انسان با انسان درنهج البلاغه نویسنده: سید بشیر حسینی حمید شکری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۵۹۲ چکیده تعداد دانلود : ۳۷۸
۳. بازتولید ظرفیت های روایتی داستان های فولکلور «بخشی» ها در قالبهای مناسب برنامه سازی تلویزیونی نویسنده: علی کشوری شهرام گیل آبادی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۵۳۸ چکیده تعداد دانلود : ۳۸۲
۴. الگوهای اخلاقی کانال های ماهواره ای، مطالعه موردی: سریال عشق ممنوع نویسنده: مریم ودادی رضا پورحسین محمد کمالی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۵۵۴ چکیده تعداد دانلود : ۳۳۵
۵. مقایسه گفتمان های خبری وب سایت های فارسی شبکه های صدای آمریکا و العربیه در نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات خاورمیانه (2011 و 2012م) نویسنده: علی دارابی حسن بشیر رامین شمسایی نیا حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۵۶۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۰
۶. بازنمایی قیام توابین در «مجموعه تلویزیونی مختارنامه» نویسنده: علی اکبر رزمجو علی پاپی صادقی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۱۸ چکیده تعداد دانلود : ۳۵۷
۷. بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما نویسنده: محمدقلی میناوند هوشنگ فضل زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۱۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۸۷