مقالات
مقایسه نگرش دانش آموزان مقطع راهنمایی شبانه روزی تلفیقی و عادی نسبت به دانش آموزان ناشنوا و یکپارچه سازی آموزشی آنان(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
نقش هوش های چندگانه در مشاوره شغلی دانش آموزان متوسطه ناشنوا(مقاله علمی وزارت علوم)
بررسی تحلیلی بدرفتاری ها و سوء استفاده های مختلف از کودکان و نوجوانان با آسیب شنوایی(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
روش های ارتباطی ناشنوایان(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
بررسی الگوهای خواندن و علل مرتبط با مشکلات درک خواندن دانش آموزان ناشنوا(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
ویژگی های زبانی کودکان آسیب دیده ی شنوائی(مقاله علمی وزارت علوم)
زمان بازی و کودک کم شنوا (راهنمای مادران و مربیان)(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی:
آموزش مهارتهای اجتماعی به دانش آموزان آسیب دیده شنوایی(مقاله علمی وزارت علوم)
گفتار نشانه ای (راهنمای کارشناسان)(مقاله علمی وزارت علوم)
حوزه های تخصصی: