چکیده

چه اندازه می‌توانیم شوخی را در محیط کار جدی بگیریم و با مسایل جدی با شوخی برخورد کنیم ؟ هنگامی که از معیارهای یک کارمند اثربخش سؤال می‌کنیم مدیران ارشد و مدیران روابط انسانی ، شوخ طبع بودن را از فاکتورهای یک کارمند مطلوب بر می‌شمارند . چرا شوخ طبعی به عنوان یک دارایی در سازمانها شناخته شده است ؟ شوخ طبعی ارتباطات را تسهیل می‌کند ، رابطه‌ها را مستحکم می‌کند ، استرس‌ را کاهش می‌دهد ، به انسان دیدگاه می‌دهد ، و توجه را بالا برده نشاط می‌بخشد...

تبلیغات