دانشکده علوم انسانی (دانشگاه سمنان)

دانشکده علوم انسانی (دانشگاه سمنان)

دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان سال هفتم بهار 1387 شماره 21 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۲.

کاوشی در مبانی معرفت شناسی مدیریت کیفیت فراگیر (T.Q.M) و پیامدهای آن در مدیریت آمورشی(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

تبیین اثرات کیفیت زندگی کاری (QWL)، بر کاهش کجروی های سازمانی از دیدگاه کارکنان در سازمان(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه‌های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۶۴۵ تعداد دانلود : ۹۵۹
۵.

ارائه ی یک مدل سیستم خبره برای ارزیابی آمادگی سازمانی برای پیاده سازی پروژه های مدیریت روابط با مشتری(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه‌های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۸۹۹ تعداد دانلود : ۱۰۲۸
۶.

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان موسسه ی مالی و اعتباری مهر با استفاده از مدل کانو(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه‌های تخصصی:
تعداد بازدید : ۱۶۶۲ تعداد دانلود : ۱۱۶۷
۷.

ارائه ی چارچوب نظری شاخص های عملکردی در آموزش عالی(مقاله علمی وزارت علوم)

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۴