۱. چگونه دانش آموزان از معیارهای مورد استناد شخصی برای تخمین اندازه استفاده می کنند؟ نویسنده: زهرا گویا لیلا قدک ساز خسروشاهی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس تعداد بازدید : ۱۲۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۶۷
۲. ارزیابی برنامه درسی علوم دوره راهنمایی از منظر آموزش های فراشناختی نویسنده: یحیی صفری رحمت الله مرزوقی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی متوسطه تعداد بازدید : ۱۷۸۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۸۰
۳. ارزیابی اهداف و محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ابتدایی از دیدگاه الگوی آموزی خلاقیت پلسک نویسنده: فرشید قاسمی جعفر جهانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی دبستان تعداد بازدید : ۲۷۳۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۵۸۰
۴. ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و سنجش میزان تناسب آن با نظام برنامه ریزی درسی کشور نویسنده: بهمن سعیدی پور مریم اسلام پناه سحر محمدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی اصول و روشها تعداد بازدید : ۱۹۲۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۷۷
۵. ضرورت و راه کارهای بهبود برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی نویسنده: محبوبه عارفی محمد قهرمانی مرتضی رضایی زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی اصول و روشها تعداد بازدید : ۱۷۲۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۷۳
۶. تاثیر فعالیت های زبان آموزی دوره پیش دبستان بر رشد زبان گفتاری دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی نویسنده: فرخنده مفیدی بتول سبزه حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی پیش دبستانی تعداد بازدید : ۲۵۹۹ چکیده تعداد دانلود : ۹۶۹۴
۷. معرفی کتاب (برنامه ریزی درسی برای مدارس ابتدایی در هزاره ی سوم) حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی درسی دبستان تعداد بازدید : ۱۹۵۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۰۹
۱. نقد کتاب (درآمدی بر سنجش اصیل) حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی نظریه ها و روشهای ارزشیابی تعداد بازدید : ۱۰۷۶ چکیده تعداد دانلود : ۹۶۵