Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه
(مقاله علمی وزارت علوم)
درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)
درجه علمی در دستهبندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی
نویسندگان:
منصوره کلهر
گلنار مهران
منبع:
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 9 تابستان 1394 شماره 29
کلیدواژهها:
نقشه مفهومی
یادگیری معنی دار
استراتژی آموزش
مهارت خواندن و درک مطلب
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
علوم تربیتی
شماره صفحات:
۱۹۳ - ۲۱۷
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۲۶۰
آرشیو
آرشیو شماره ها:
۶۰
سال ۱۴۰۳ (۱)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 18 بهار 1403 شماره 64
سال ۱۴۰۲ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 17 زمستان 1402 شماره 63
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 17 پاییز 1402 شماره 62
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 17 تابستان 1402 شماره 61
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 17 بهار 1402 شماره 60
سال ۱۴۰۱ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 16 زمستان 1401 شماره 59
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 16 پاییز 1401 شماره 58
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 16 تابستان 1401 شماره 57
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 16 بهار 1401 شماره 56
سال ۱۴۰۰ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 15 زمستان 1400 شماره 55
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 15 پاییز 1400 شماره 54
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 15 تابستان 1400 شماره 53
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 15 بهار 1400 شماره 52
سال ۱۳۹۹ (۵)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 14 زمستان 1399 شماره 51
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 14 تابستان 1399 ویژه نامه
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 14 پاییز 1399 شماره 50
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 14 تابستان 1399 شماره 49
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 14 بهار 1399 شماره 48
سال ۱۳۹۸ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 13 زمستان 1398 شماره 47
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 13 پاییز 1398 شماره 46
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 13 تابستان 1398 شماره 45
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 13 بهار 1398 شماره 44
سال ۱۳۹۷ (۵)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 12 زمستان 1397 شماره 43
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 12 پاییز 1397 شماره 42
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 12 تابستان 1397 شماره 41
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 12 بهار 1397 ویژه نامه بهار
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 12 بهار 1397 شماره 40
سال ۱۳۹۶ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 11 زمستان 1396 شماره 39
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 11 پاییز 1396 شماره 38
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 11 تابستان 1396 شماره 37
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 11 بهار 1396 شماره 36
سال ۱۳۹۵ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 10 زمستان 1395 شماره 35
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 10 پاییز 1395 شماره 34
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 10 تابستان 1395 شماره 33
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 10 بهار 1395 شماره 32
سال ۱۳۹۴ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 9 زمستان 1394 شماره 31
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 9 پاییز 1394 شماره 30
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 9 تابستان 1394 شماره 29
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 9 بهار 1394 شماره 28
سال ۱۳۹۳ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 8 زمستان 1393 شماره 27
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 8 پاییز 1393 شماره 26
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 8 تابستان 1393 شماره 25
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 8 بهار 1393 شماره 24
سال ۱۳۹۲ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 7 زمستان 1392 شماره 23
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 7 پاییز 1392 شماره 22
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 7 تابستان 1392 شماره 21
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 7 بهار 1392 شماره 20
سال ۱۳۹۱ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 6 زمستان 1391 شماره 19
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 6 پاییز 1391 شماره 18
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 6 تابستان 1391 شماره 17
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 6 بهار1391 شماره 16
سال ۱۳۹۰ (۳)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 5 زمستان 1390 شماره 15
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 5 تابستان 1390 شماره 13
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 5 بهار 1390 شماره 12
سال ۱۳۸۹ (۴)
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 4 زمستان 1389 شماره 11
-
پژوهش در نظام های آموزشی دوره 4 پاییز 1389 شماره 10
-
پژوهش در نظام های آموزشی تابستان 1389 شماره 9
-
پژوهش در نظام های آموزشی بهار 1389 شماره 8
سال ۱۳۸۷ (۱)
-
پژوهش در نظام های آموزشی 1387 شماره 4
سال ۱۳۸۶ (۱)
-
پژوهش در نظام های آموزشی 1386 شماره 1
چکیده
تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه
تبلیغات