اداره کردن دوران کودکی با پیشگیری از جرم و جنایت مورد سیستم مدارس آلمان
آرشیو
چکیده
در طول دهه گذشته، برنامه های متعدد پیشگیری از جرم وجنایت در تمام بخش های مدارس آلمان اجرا شده است. اگرچه چندین حمله شدید خشونت آمیز در 12 سال گذشته در مدارس آلمانی رخ داده است، پیدایش برنامه های پیشگیری از جرم در بخش آموزش و پرورش را نمی توان به سادگی به عنوان یک واکنش به افزایش جرم و جنایت جوانان پنداشت. به دنبال نوشته های میشل فوکو در مورد قدرت و زمامداری، و برداشت از خروجی های تجزیه و تحلیل گفتمان برنامه های پیشگیری از جرم و سخنرانی های سیاسی، ما استدلال می کنیم که پیشگیری از جرم در مدارس آلمان، نشان از یک روش جدید برای کنترل دوران خردسالی دارد. اگر چه ما بر آلمان تمرکز می کنیم، یافته های ما ممکن است نخست، یک تمایل بین المللی در سیاست آموزشی که قبلا منجر به پیدایش مشکلات اجتماعی-ساختاری شده به وجود آورد و آنها را به راه حل های محلی تبدیل کند و دوم، به دنبال ایجاد زیرساخت های دوران کودکی است که باعث می شود کودکان احساس کنند که مسئول امنیت خود هستند، در حالی که همزمان کودکان و نوجوانان موضوع اصلی کنترل وسیع اجتماعی از طریق شبکه های منطقه محور می شوند.Managing Childhood Crime Prevention: The Case of the German School System
Over the past decade, numerous crime prevention programs have been implemented in all parts of the German school. Although several violent attacks have taken place in German schools over the last 12 years, the emergence of crime prevention programs in the education sector can not be simply viewed as a response to the increase in juvenile crime.
Following the writings of Michel Foucault on power and governance, and the perception of the outcomes of the analysis of the discourse of crime prevention programs and political speeches, we argue that crime prevention in German schools represents a new method for Control the childhood period. Although we are focusing on Germany, our findings may firstly create an international tendency in educational policy that has previously led to the emergence of socio-structural problems and turn them into local solutions, and secondly, to It seeks to create a childhood infrastructure that makes children feel that they are responsible for their own safety, while at the same time children and young people are at the core of the vast majority of social control through regional networks