۱. معیارهای نظام حرفه ای روابط عمومی مترجم: نیما محمدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۷۷۸ چکیده تعداد دانلود : ۳۸۶
۲. نقد و بررسی یازدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی نویسنده: نظام بهرامی کمیل حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۹۱۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۲
۳. نمایه: اشاره: آنچه در پی می آید: فهرست کتب مقالات و پایان نامه های فارسی که در زمینه روابط عمومی برتر به چاپ رسیده نویسنده: ژیلا چینی ساز حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۷۶۱ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۶
۴. جشنواره روابط عمومی های برتر حرکتی اداری محصور در یک سالن و یک ویژه نامه نویسنده: میرزابابا مطهری نژاد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۸۶۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۵
۵. روابط عمومی وظیفه دارد اطلاعات را دو سویه بگیرد، پردازش کند و انتقال دهد نویسنده: علی جهانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۸۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۵
۶. خصوصیات رسانه ارتباطی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه رسانه ها و حوزه عمومی تعداد بازدید : ۱۶۲۲ چکیده تعداد دانلود : ۸۳۷
۱. عددسازی و عوام گرایی کار روابط عمومی ها نیست مصاحبه شونده: ابراهیم رستمیان مقدم حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۸۶۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۲
۲. ضعف علمی دانش ارتباط اجتماعی در کشور یکی از مشکلات روابط عمومی هاست مصاحبه شونده: غلامرضا کاظمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۹۸۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۹۳
۳. معیارهای انتخاب روابط عمومی برتر در کشور با استانداردهای بین المللی فاصله زیادی دارد مصاحبه شونده: سید بهروز میر حسینی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۹۶۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۱
۴. مصاحبه: قضاوت های نادرست بحث مشارکت را در سازمان ها به انفعال می کشاند مصاحبه شونده: محسن امینی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی تعداد بازدید : ۱۰۲۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۷